הנה שאלה שעולה די הרבה באקדמיה לניהול ובמיוחד מצד אותם מכוני יופי שמעסיקים צוותים של קוסמטיקאיות. כשלעסק יש צוות, האחריות שמוטלת על בעלת העסק עצומה והלחץ גדל כאשר העניינים קצת צולעים וכאשר ניכרת ירידה במכירות.
אז מה עושים?
בעלת מכון יופי שהכרתי מצאה פתרון ממש מוצלח. במשך זמן רב המכון שלה נהג להציע ללקוחות שירות יקר ואם המכירה לא הצליחה ההרגשה הכללית הייתה של כישלון. מכיון שהמכירות שלה ירדו היא החליטה לשנות את בסיס הפעולה שלה. היא יצרה שירותים מדורגים: "שירות חינם" ולאחריו "שירות ביניים" ואחריו "שירות עיקרי".
מכון היופי שלח הזמנה לכל הלקוחות הרשומות להגיע עם בנותיהן ולקבל סדנה וייעוץ חינם לנערות בגיל ההתבגרות (כאן יש לנו גם יושמה מבורכתוגם מתן שירות חינם).
כשהגיעו הלקוחות (בהמוניהן), הוצעה להן עסקה מצוינת שהיא ברמה של "שירות ביניים"— טיפול קצר "אקספרס" לאשת הקריירה הממהרת ולבנותיהן הוצעה עסקה מאוד אטרקטיבית שמתאימה לגילן. הדבר יצר תנועה של מכירות! היה כאן משהו לכל אחת, ובכל תקציב. לקוחות לא התאכזבו, ועובדות המכון לא התאכזבו.
הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה. המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים אפשר למצוא אותנו גם בפייסבוק